Renovering igen

Vi är mitt inne i en ny renoveringsfas igen. Denna gång är planen att få in nytt fönster och altandörr i matsalen, få bort den hemska strukturtapeten och upp med en ny fin dito, måla fönstret mot paddocken vitt och nya vita golvlister. I köket ska vi ha upp en tapet, göra ett fungerande högskåp/städskåp och sätta upp en liten hylla ovanför diskbänken. Vi ska sätta upp en dörr, fixa färdigt väggar och inredning i klädkammaren, måla tak, lägga golv och sätta lister i hallen. Vi ska också göra klart väggen där vi satte on ett fönster i lekrummet... Sedan ska ju såklart badrummet och bastun färdigställas. Sen är vi hyfsat klara inomhus faktiskt 😊. 

Denna helgen har vi haft snickarna här och vi har jobbat på allihopa och vi har fått jättemycket gjort, här kommer en liten bildkavalkad:

Före:


Efter:
Riktig efter-bild kommer såklart när vi är helt klara 👍🏼

Före:


Efter:


Det kommer mer efter hand men detta har jag hunnit fota. Är så himla nöjd med min nya, fina kökstapet!! Grattis på mors dag till mig själv 😉


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0