Titta tillbaka...

Det blir mycket renovering nu! Jag har medvetet sänkt ambitionsnivån med ridningen för att vi ska kunna fokusera och bli klara med renoveringen någon gång, börjar faktiskt tröttna på att leva i en byggarbetsplats. Sedan har väl ambitionen blivit lite väl låg denna veckan i och med sjukstugan vi haft här. Tack och lov var grannen här och hjälpte mig med hästarnas vardagsbestyr när vi låg utslagna...

Jag har ju insett att när vi hela tiden drar igång nya projekt när vi är klara med ett gammalt är att vi glömmer av att faktiskt njuta av resultatet. Det är jättedumt alla kategorier!! Vi har ju faktiskt uträttat stordåd på gården och snart är vi dessutom klara. Helt fantastiskt! Jag försöker vara duktig och lägga ut bilder här på bloggen med före och efter men många gånger glömmer jag ta bra före bilder i min iver att börja riva eländet 😉. Men här har vi ett av projekten som faktiskt är klart - Lilla Toaletten på övervåningen.

Före:

Efter:


Här öppnade vi upp i taket och satte in ett fönster för att få extra ljusinsläpp plus lite extra takhöjd i och med snedtaket vi har på ovanvåningen. Vi är supernöjda med resultatet!!! 👍🏻

Sen har vi klädkammaren som börjar bli klar. Här har jag ingen bra före bild i och med att vi bytte plats på klädkammaren och toaletten så klädkammaren hamnade i anslutning med entrén där den behövs, plus att vi gör entrén större. Kommer bli så himla bra när allt är klart!! Här börjar iaf klädkammaren ta form på allvar:


Så himla praktiskt med skohyllan, lätt för barnen att se och komma åt, grymt nöjd 👏🏻


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0