I’m back

Det är verkligen evigheter sedan jag skrev här men senaste tiden har jag funderat mycket på massa djupa tankar… Vad lägger jag min tid på, vad får mig att må bra, vad ger respektive tar energi osv osv… Jag har inte landat i allt, men insett att slava under sociala medier inte tillför någon energi utan snarare får mig att må dåligt och oroa mig över mänskligheten… Det är en väldigt orolig tid just nu och det fina demokratiska land vi alltid varit har blivit extremt dömande med snudd på hatiskt! Folk gömmer sig bakom tangentbordet och skriver de mest vidriga sakerna i SoMe så jag har pausat det ett tag. Går tillbaka till "rötterna" och min gamla hederliga blogg istället ❤️

Inser att mycket har hänt sedan sist så får göra lite inlägg om de stora händelserna men jag väljer att fokusera på den mest positiva först - Complett!

Jag har skaffat mig en ny häst, Ella är ju 19 år nu och jag har köpt mig en "påläggskalv" - en urgullig fuxvalack som är 3,5 år nu. Han har bott hos oss i 1,5 år och är en riktig darling och jag ser verkligen fram emot vår resa tillsammans 🥰

Complett är född 2019 och stammen är e. Total Hope- First Wish. 

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0