Beslutsångest

Jag har så himla svårt att bestämma mig för hur jag vill ha det i hallen! Tapet, panel + tapet eller helvägg med panel? Allt är fint på sitt sätt men jag har beslutsångest. Just nu lutar det åt halvpanel + tapet men ja... Tror att det faktum att vi inte fått in golvet ännu är en stor orsak till mitt veleri, behöver nog ha det på plats för att känna in mig... I-landsproblem absolut men jag är så himla trött på renoveringen nu och vill bara få klart allt nu. Vi hoppas att vi kan få hit snickarna någon dag nästa vecka och då blir vardagsrummet färdigt iaf och kan ställa iordning berget av möbler som står i tv-hörnan... That would be really nice 👍🏻.




Här är det, vill ha en lantlig inbjudande känsla - tips anyone?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0