Ett steg fram och två tillbaka...

Ellas igångsättning tuffar på, efter några riktigt usla pass hann vi få in 2 riktigt bea pass och DIREKT så går jag och sträcker mig i en magmuskel och får sådan obeskrivlig smärta!!! Har nu gått 8 dagar och äntligen börjar muskelsmärtan släppa igen och jag hoppas kunna rida på banan imorgon. Red ut i onsdags men annars har jag fått jobba henne från backen... Hade en alldeles underbar uteritt med regnmjuka grusvägar och det funkade jättebra med galopp i lättsits med avseende på muskeln 😊👏🏻. Så länge hon inte slängde sig eller gjorde några tvära kast var det finfint. Tyvärr hann vi inte hem innan himlen öppnade sig men jag hade haft så kul så det gjorde ingenting (även om Ella nog hade sluppit 😉)...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0