Miljöträning

Då har jag tagit det totalt galna beslutet att åka på tävling med Ella!! Vi är egentligen inte klara (har ridit med sadel 4 ggr sista månaden och galopperat lika få) men tävlingen är i Bohus (20 min med släp) och jag vill bara komma ut och testa hennes (och min) mentalitet! Sist vi var ute för 2 år sedan skickade hon av mig så förväntningarna är väl därefter 😉. Att hon dessutom vilade igår och den här dagen gått käpprakt åt skogen logistikmässig så jag inte hunnit rida, ja det späder liksom på att prestationsribban sänks... Får känna på henne imorgon, fick höra att det dessutom ska bli skitväder i helgen så det kanske blir en strykning i sista minuten...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0