Melrose

Jag ligger efter med uppdateringar!  I helgen var jag på en helt fantastisk clinic för min stora idol, Carl Hester. Den var på Flyinge så jag passade på att åka ner en dag tidigare och hälsa på Melrose ♥. Till mattes stora glädje har hon inte glömt bort mig ännu utan verkade glad att se mig... mysis.  Blev massa gos men hann tyvärr inte se henne ridas denna gång. Är ju såklart lite tråkigt men det får bli nästa gång helt enkelt. Hann klämma ett glas vin och äta god middag hos Melsans fodervärd innan det var dags att sova. Även om clinicen inte var toktidigt ville vi ju komma iväg och inte fastna i värsta köerna... 

Blev återigen ett tårdrypande farväl av söta pållan,  jag är verkligen blödig när det kommer till mina fyrfota kompisar ♡... Jag tycker verkligen det är pest att inte kunna ha henne hemma själv och är jätte- jättenöjd med den lösningen som är. Men klart jag helst vill ha henne hemma! En vacker dag...






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0