Ella flytt

I år har jag tagit beslutet att stalla upp Ella på en anläggning med ridhus och hon har därför flyttat till Tifelts stall. Det känns som ett bra beslut även om det känns lite konstigt att inte ha henne hemma trots att jag bor på hästgård. Men jag vill få en bra ridvinter efter ett urtrist år med båda senskadorna och då är ridhus en nödvändighet. Att flytta till just Tifelt är ett enkelt beslut för Ella har alltid trivts där. Det märks jättetydligt även om vi bara varit där på träning!




Så nu är hon installerad och vi har gjort 2 pass i det efterlängtade ridhuset :-). Hon är fortfarande väääldigt pigg och spänd i ridningen men det bättre och bättre. Jag har ju dessutom galet ont i ryggen och den stelheten påverkar nog rätt mycket också. Ska till naprapaten imorgon och då kanske han
kan trolla lite?! :-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0