Big move!

Vi är ju mitt uppe i en flytt av vårt badrum på nedervåningen. Huset är i total kaos men vi har hyfsad fart och snart är det gamla badrummet ett minne blott...






Gustaf stackaren sliter som ett djur och jag önskar jag kunde hjälpa till mer med rivningen men barnen kräver sitt och rivningsdammet ställer till det för mina stackars luftrör som redan är nedsatta pga senaste influensan :-(. Men även om det är slitigt var det en lycklig make som lyfte ur gamla, läckande, gröna, hemska handfatet...



Parallellt med Gustafs rivning byggs även nya väggarna upp av snickarna:



Det ska också nämnas att G stundtals får eminent hjälp av duktiga, duktiga Albin ♥♡♥♡♥♡




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0