Min hjälte!

Ni som känner mig vet ju att jag är livrädd för älgar. Jag tycker VERKLIGEN INTE om dom alls. Igår när jag skrittade fram Fille kom ett stort älgkräk. Stod mitt framför oss kanske 50 meter bort. Fille fick syn på den först och stannar, jag får ett smärre nervsammanbrott och förbereder mig på en häst som går bananas genom att stegra så jag tappar honom. Lyckas ringa Gustaf så han är beredd på att ta emot Fille. .. Men icke!! Bäste, finaste Fille står helcool och bara tittar på älgen. En bil kommer så älgen börjar springa. Rakt emot oss. Fille är hur lugn som helst och rör inte en fena... älgen viker av och springer runt till andra sidan fältet och jag å underbara hjärtehästen kan gå vidare...

My Hero! ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0