Hemma!

Tack för omtanken kompisar, det värmer! Ja, jag är inne på min andra vecka som sjukskriven och ska tillbaka till läkaren på torsdag. Får se vad som händer då. Just idag känner jag mig INTE redo att gå tillbaka med det är ju några dagar kvar. Fick ju en total "melt down" igår vilket ledde till föregående inlägg... Händer inte så mycket här på dagarna. Ligger mest och vilar i soffan med te och en bok, gör några avslappningsövningar. Sover middag och sen vilar jag lite till. Har redan gått upp 2 kg så hoppas jag ska orka mig ut på en joggingtur endera dagen... Rider ju inte heller särskilt "träningsmässigt" utan "åker" mest häst ute i skogen och på grusvägarna för att det är mysigt, så det blir ju ingen direkt fysisk aktivitet för mig. Jaja, det är som det är... Jag försöker iallafall att ta det lugnt och vila lite.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0