Babysteps...

Sakta, sakta börjar jag få lite energi igen. Är inne på min 4:e vecka hemma och de sista dagarna har jag faktiskt lämnat soffan och fixat lite. Lite hushållsysslor som plocka ur diskmaskinen och tvätta. Idag strök jag till och med ett par gardiner (vilket utan tvekan är den absolut tråkigaste hyshållsysslan jag vet. Slår till och med dammsugning). Men det var dags att ta ner påskgardinen. Verkligen dags ;-).

Detta är min sista vecka hemma, nästa vecka börjar jag jobba halvtid vilket ska bli skönt ur social synpunkt för jag har världens bästa jobbarkompisar men jag är samtidigt lite nervös... Vill verkligen, verkligen inte gå in i stressen igen och jag hoppas att jag fixar att hålla den borta! Jag vill inte dras ner i det igen! Mina 2,5 första veckor hemma var jättetuffa och jag var riktigt under isen men nu känns det som att det är på gång igen. Jag är inte alls lika trött, nu sover jag bara någon powernap lite då och då istället för ett par timmar 2 ggr om dagen - det är stora framsteg!

Nästa milstolpe är att komma igång med träningen igen också :-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0