New gameplan!

Nu har det varit lite dyster stämning här på bloggen ett tag men drt har varit rent ut sagt jävligt jobbigt ett tag. Men jag har tagit de beslut jag måste och hållt fast vid min plan och det känns bra. Både Jack och Melrose har kommit till super ställen och jag har bra kontakt med dom och kan hälsa på närhelst jag vill. Å Finnegan är bara en halvtimme bort. Sen är det ju så att jag har 2 fantastiska individer kvar här hemma och det ska bli underbart att få lite tid, pengar och arbetsro att fokusera på dom :-). Ella trivs mycket bättre nu när det är bara hon och Fille vilket också känns bra förstås... om än lite oväntat måste jag säga. Men det är skönt att hon mår bra. Hoppas bara hon är snäll mot Rosa nu när vi ska släppa ihop dom...



Ella fick gå nakenfis i solskenet idag efter ridpssset, något som var väldigt uppskattat. Hon är ju så snygg när hon står och lapar sol ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0