Kom i gång

Första tanken när jag snörade på mig springskorna 06:50 var att jag var lite knäpp. Men jag hade vaknat och kunde inte somna om. Ryggen kändes stelopererad och jag skulle ändå ut och fixa morgonstall i vilket fall... Var ju lika bra att köra på, får ju ändå aldrig till sådana aktiviteter på kvällarna. Så jag gick ut och sprang å det var precis så jobbigt som det alltid är med första joggingturen på länge, att det dessutom var motvind gjorde ju det inte lättare... Motvind... Men jag kom runt så långt jag hade tänkt så jag är mycket nöjd. Nu jäklar är det dags att komma igång igen!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0