Jag vill inte!

Ibland hamnar man i situationer där man måste ta tuffa beslut även om man egentligen inte vill. Där är jag nu. Jag har tagit ett enormt tufft beslut i att ge upp en tidskamp jag aldrig kan vinna... Jag har bestämt mig för att låna ut Melrose :-(. Det gör jätte ont men jag kommer snart gå sönder själv om jag inte gör en radikal förändring. Jag har hittat en super fodervärd som jag vet kommer göra allt för Melsan och hon kommer få vara förstahästen med allt vad det innebär och det förtjänar hon verkligen. Jag vet att detta är rätt beslut att ta just nu för henne, min familj, mina hästar och mig själv men det gör inte beslutet mindre smärtsamt... :-(






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0