Halt :-(

Alltså det är så himla typiskt, så fort vi börjar komma igång båda med ridning och löpning så händer alltid något. Denna gång är det hälta! Nu
snackar vi 3 gradig hälta höger fram - på mig!! Mina sabla ston är så stygga med Fille ibland och idag hoppade dom på honom från var sitt håll och enda vägen för honom att ta var mitt håll... Han försökte verkligen undvika matte men lyckades tyvärr trampa mig på foten precis där stålhättan slutade. Gjorde vansinnigt ont och jag insåg att det bara skulle bli värre så jag fixade färdigt hagen jag höll på med och tog mina promenader med Ella och Fille innan foten gav upp fullständigt. Hann till och med mocka 2 boxar innan jag blev inringd att maten var klar. Väl efter det gick det utför, kan knappt gå. Lyckades iaf ta mig ut och mocka klart sista boxen, få in hästarna och rida Melrose men nu gör du jävligt ont... Hoppas verkligen inte det är en fråga fraktur, får åka in och kolla imorgon om det är lika jobbigt! Är tur i oturen hemma med barnen då det är studiedag...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0