Beslut

Ibland kommer man till en punkt i livet där man helt enkelt måste ta beslut man inte vill ta. Där är jag nu. Jag har kämpat som ett djur med näbbar och klor men jag hinner verkligen med allt jag vill hinna. Hur jag än gör så är det fortfarande 24 tim på dygnet och jag måste sova minst 7 av dom för att fungera. 17 tim kvar... Morgonbestyr ca 1 tim, minus jobb och tillhörande transport tur och retur så har jag 6 tim kvar. Hämta barn, komma hem, landa och fixa mat. Hänga med barnen tills Gustaf kommer hem och då har jag ca 2,5-3 tim kvar innan jag behöver lägga mig för att få ihop minimum 7 tim... det är nu jag ska hinna rida och stalla 3 hästar och umgås med min man!

You do the math :-(





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0