Ljugarbänken klar!

Då var äntligen farstukvisten klar, lagom till midsommar och allt :-). Jag ville som bekant ha en ljugarbänk då jag tycker om att sitta på trappan och titta på barnen när dom leker eller sitta och läsa på sommaren när det blir för varmt på altanen. Sedan tycker jag att det ska se lite inbjudande ut när jag kommer hem. Vår farstukvist har mest agerat som avlastningsställe och varit stökigt... Men inte nu längre! Ett par söndersågade och vitmålade EU-pallar fick bli min efterlängtade Ljugarbänk, med lite kuddar blev det riktigt bra. Vi fick äntligen upp värmeljushållaren vi fick av Gustafs syster i inflyttningspresent och lite blommor på det. Fint och billigt ;-)

FÖRE:





EFTER:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0