Boysen...

Hingstarna har det verkligen hur gott som helst i sin underbara hage och nu utnyttjar dom den till fullo -på gott och ont... Det onda är enbart för mig för nu tar det betydligt längre tid att hitta Boysen när det är dags för översyn och solkräm. Å andra sidan får jag lite extra motion och det är ju alltid lika välbehövligt ;-). Tack och lov är dom fortfarande lika glada varje gång jag kommer så dom brukar komma till mötes när jag visslat och ropat en stund (power of candy hihi). Det är verkligen ett gäng supertrevliga ungtuppar ♡. Dock tröttnar dom rätt snabbt (läs - när godiset är slut) och drar helt sonika vidare... är inte utan att jag känner mig lite dumpad... ;-)










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0