Skam den som ger sig!

Killarna på betet har det verkligen hur bra som helst och det känns kalas att dom får så bra naturlig träning (utöver det fantastiska gräset)! Jag kan inte nog påtala hur tacksam jag är som fått tillgång till det här betet!! :-)

Det är jättekul att följa deras utveckling och dom är sådana prinsar allihopa. Finnegan är jag otroligt nöjd över, hans personlighet är super och jag ser verkligen fram emot att få börja jobba med honom. Gustaf har varit och kollat till dom i 2 dagar och när jag kom ut igår blev Finnis så glad att han kom och mötte mig ♡. Han vet verkligen hur man fjäskar med matte...


-"Vad gör det att det göttaste är längst ner?! Fixar väl jag... ;-) "


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0