Less is more!

Jag har fått fullständig spunk på allt onödigt vi har hemma som tar plats, stökar ner och gör att allting tar mycket längre tid. Bort med skiten! Har gjort ett första röj i källaren som resulterade i en full sopsäck som hivas. Blev hur bra som helst i källaren! Har också gjort ett jobb med min garderob och ungefär hälften försvann och kommer skänkas bort... Är så himla gött när det är gjort, det blir både plats över och jag behöver inte lägga lika mycket tid på att leta efter plagg.

Självklart hade jag ju en liten tjej som hjälpte till och som redan börjat botanisera i mammas garderob ;-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0