Kärt återseende!

Att hälsa på mina utlånade hästar är en grej som ska ske under semestern och efter Danmark tog vi svängen om Melsan i Ystad. Blödig som jag är började jag gråta redan när vi hade 15 min kvar till henne. Jag är verkligen inte bra på att lämna ifrån mig mina djur... ♡

Det verkade som att hon blev glad att se matte igen och det kändes såklart jättemysigt. Hon är så himla go min fina pålla ♡.

Carina som har henne hade varit gullig och låna grannens häst så vi kunde rida ut. Vi hade en jättehärlig runda och det var riktigt kul att rida Mels igen :-). Fina tjejen ♡





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0