Full aktivitet igen!

Nu när jag äntligen är på benen igen är det ju väldigt skönt att få komma ikapp lite med ridningen. Är ju fortfarande en bra bit kvar till jag är i "matchform" igen men jag kämpar på. I och med att jag är ledig denna veckan också tänkte jag maxa så gott jag kan. 3 hästar om dagen är väl bra då eller?! ;-)

Har kravlat mig upp på Ella som har en bit kvar hon också. Började ju sätta igång henne när jag blev sjuk så hon fick några veckor vila till, vilket såklart gör att jag behöver ytterligare tid på igångsättningen. Surt men inget att göra... Har appropå Ella lagt en annorlunda plan för henne 2014 - vi ska börja hoppa igen!! Så detta året handlar helt och fullt om att bygga kondition och styrka, göra massa roliga saker och se var vinden blåser. Vem vet, kanske blir det hopptävling för oss i år?! ;-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0