Äntligen!!

Nu har äntligen den sabla influensan from hell vänt å inte en dag för sent om du frågar mig! Har sedan julafton gått igenom halsfluss omgång 2 och luftrörskatarr som övergick i akut bronkit = penicillinkur omgång 2 under december månad... Är rätt trött på att vara sjuk nu faktiskt och jag har inte kunnat göra ett smack av det jag hade tänkt göra under min långa härliga julledighet. Men jag är inte bitter...

Eller ja, det är faktiskt inte riktigt sant. Idag läste jag ju ut den första kurslitteraturen på min distanskurs! 413 sidor djupkunskap om Stress vilket var en mycket intressant men sannerligen ingen lätt bok. Jag har även i stort gjort klart inlämningsuppgiften på boken. Ska bara printa ut den och korrekturläsa/korrigera. Känner mig riktigt duktig även om det är super svårt att veta att jag ligger på rätt nivå. Var ju inte igår jag var student sist...

Wish me luck!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0