Årets sista ridpass...

Avslutar 2014 som hästmässigt varit ett riktigt uselt år om jag ska vara ärlig. Inte nog med att jag fick ta beslutet att ge upp Melrose, Jacks alla småskador som gjort att han inte fått ut något vettigt i år och Filles dom. Nej det toppades med 2 olika senskador på raken för Ella och därmed var hela året kört... Men jag ger inte upp! Jack har fått en ny sadel och mår hur bra som helst, Melrose har det kanon i Skåne och har plockat rosett på i stort sätt alla tävlingar.  Fille får en ny chans till våren och Ella är igång igen. Så det är inte så mycket att göra åt det som varit kass annat än att blicka framåt och hoppas på ett milsvid bättre 2015!! 

Så vi avslutade ridåret på topp - Ella var superfin idag och jag känner mig taggad för nästa år :-). Å vad bättre än att inleda året med besök hos Melrose och titta på clinic med min stora idol Carl Hester?!

Gott Nytt År!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0