Pluggar...

Dags att damma av pluggböckerna. Är ju klar med första steget (Coaching med inriktning på stress och stresshantering) och håller på med klientdelen och har bara 2 böcker kvar med andra och sista steget (fördjupning i mental coaching). Det är verkligen superintressant och jätteroligt :-). Just nu läser jag en bok som handlar mycket om att ta kontroll över sig själv, sina tankar och sin motivation. En riktigt intressant bok som har hjälp mig att sluta äta godis och dricka coca cola!! Ni som känner mig vet att det är två riktigt stora grejer. Jag har många gånger efterlyst motivation på burk - det har visat sig att det finns i bokform och jag kan verkligen rekommendera den här boken till alla som vill utveckla sig själva...




Happy reading :-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0