Melrose

Åh vad fin hon är min vackra Melrose!! Det har hänt så mycket med henne under tiden jon har gått med föl och hon har vuxit ur tonårshullet och blivit en riktig dam ♡. Hon är inte längre någon liten köttbulle utan en ädel Lady med fina linjer och hennes gångarter har verkligen börjat blomma ut. Nu är hon äntligen den häst jag såg framför mig när hon var 1 år och jag är mäkta stolt...

Det är verkligen med dubbla känslor vi lämnar Ystad. Samtidigt som jag är supernöjd med Carina som har henne är jag såklart jätteledsen att jag inte har tid och möjlighet för henne just nu och jag saknar denna underbara individ något fruktansvärt... Men så är det och vi får se vad som händer i framtiden. Idag tittade jag på när Carina red och det är kul att se hur Melsan utvecklas. Hon har ju en så himla fin galopp och hon kommer bli super uppåt i klasserna :-)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0