Ohyra, ev vattenkoppor och migrän from hell!

Får erkänna att 2014 känns hittills som ett prövoår med alldeles för mycket utmaningar på kort tid för min smak. Men nu tycker jag faktiskt att det räcker. Det finns vissa grejer som hänt som jag inte vill gå in på här men sammanfattningsvis har stackars Iris åkt på varenda förkylning, feber och influensa som vintern har erbjudit och dessutom blivit sönderbiten av följande lilla insekt


som hade invaderat den gamla extrasängen hon tog över. Vi har fått skicka ut sängen och köpa ny samt sanera hela ovanvåningen till följd av detta och som grädde på moset åkte Iris på "troligtvis" vattenkoppor... Jag lider med min lilla tös och önskar jag kunde tagit eländet istället! Nu fick ju även jag massa bett av den vidriga lilla ohyran också men inte i närheten av Iris...

Däremot har jag kämpat vidare med min förbannade migrän som inte direkt mattats av under våren. Fick en ny medicin som jag ska ts varje dag. En blodtryckssänkande historia. Men jag som redan har lågt blodtryck blev ju bara yr så den la jag ner. Nu väntar jag på att läkare ska återkomma med nästa steg för 5 dagar med migrän på en 2-veckors period känns inte ok... Påskledigheten känns väldigt skön just nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0