Försöker iaf :-)

Idag har jag verkligen gjort som tant doktorn ordinerat - jag började dagen med att gosa en bra stund med Iris i sängen innan vi gick upp, sedan vinkade jag hej då till barn och make när dom åkte till dagis och arbete, gick ut i köket, fixade frukost som jag tog med upp i sovrummet och åt frukost i sängen och läste. Sedan gjorde jag 2 avslappningsövningar, muskulär och mental. Låg kvar och läste lite till, en bok om mindfulness för övrigt nu kör jag all-in... ;-). Gick ner i köket och gjorde en smoothie på jordgubbar och banan och konstaterar att jag har slappat bort 3 timmar!! Tänker att jag kan lika väl fortsätta slappa och skämma bort mig så gå ut och plockar en kvist körsbärsblom som jag sätter i en vas bredvid min smoothie... :-)

Så nu ligger jag i soffan och skriver blogginlägg... Ännu en timma bortslappad och jag försöker acceptera att det faktiskt är helt okej... Kanske imorgon?!





Kommentarer
Anonym

Duktig tös.

2014-04-30 @ 17:53:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0