Fina pållar

Åh vad hästarna är fina nu. Ella har gått riktigt bra och Fille har gått från klarhet till klarhet! Jag har glömt hur skönt det är med en valack man kan övertyga om det skulle uppstå en situation... Igår var det en traktor som stod precis bredvid vägen med timmerkran och jobbade som var fullkomligt livsfarlig, men det tog inte mer än 3 min så var han övertygad om att det var safe att gå förbi. .. Hade det varit Ella hade jag fått sitta av och leda förbi i motsvarande läge... Guldstjärna Fille ♡.

Lilla Rosa har landat fint. Hon är en riktig darling och jag är så glad att vi skaffat henne till vår familj :-)

Idag har jag och Ella varit ute på promenad. Hade galen träningsvärk efter att sprungit intervaller igår. Hopades på att mjuka upp låren lite med promenaden men kan inte påstå att det gjorde någon skillnad. Jaja, vi fick en mysig promenad i det fina vädret iaf ;-)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0