Fantastisk träningshelg!

I helgen var det 2-dagars träning för Jill och jäklar vad bra det gick! Jag fick ordning på mig själv och när det händer får Ella verkligen möjlighet att fullkomligt glänsa och den ridkänslan jag får då är makalös. När jag får loss Ella i underhalsen och får igång ryggen ordentligt kan vi uträtta stordåd. Men hon är så ovan att gå där så hon blir trött rätt fort. Men nu är det full fokus på styrkan och sedan blir det spännande :-). Blev tyvärr bara suddiga bilder så det får bli målbilden igen...




Tyvärr hade vi lite otur i tisdags då hon trampade av sig skon och fick ena sidokappan i hoven så jag misstänker att hon fått en böld. Hovslagaren kommer i em så får vi se... Var annars grymt taggad att rida på ordentligt nu när det är långhelg.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0