Tuff Tuff...

Vardagen tuffar på, jobbar en hel del och försöker att inte låta det ta över mig fullständigt. Försöker balansera upp tiden som blir över mellan familjen och hästarna... Det är verkligen inte lätt. Måste hitta en lösning på hur jag både kan ha kakan och äta den!

Ella var superfin i måndags för Anki, var en ynnest att få rida. Tänk om hon kunde gått så bra alla dagar i veckan ♡♡♡.

Fille har varit duktig men är väldigt svag i sina bakben, något som gör mig lite fundersam. Ska tömköra honom i helgen och se hur han ser ut. Funderar på om jag ska kolla upp honom hos veterinären...

Melrose verkar vara sugen på att komma igång. Har hittat en begagnad sadel som jag tror kan funka med lite justering. Ska bara få hem den från Karlskoga, få hit sadelutprovaren från Svenljunga som kan fixa sadeln... Plättlätt ;-)

Finnegan växer som F-A-N!! Men han är verkligen en riktig godbit... ♡






Grymt taggad Fille ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0