Fredag

Idag blir det ingen aktivitet för hästarna, det är fredag och fredagar är vikta åt familjen och freddagsmys! Det är en utmaning att få allt gå ihop med logistiken, familj, hästarna och alla vardagsbestyr och med facitvi hand skulle vi haft max en unghäst nu under småbarnsåren... Men nu är det inte så och då får man lösa det så gott det går. I mitt fall innebär det att mina hästar går 5 dagar i veckan och hinner jag mer är det en bonus. Jag har skaffat medryttare 2 dagar i veckan varav en är på Ella och en dag får jag sällskap på uteritt av medis och Fille. Är jätte bra att få lite avlastning. Har även en kanontjej som ska hjälpa mig Melrose nu nör hon ska igång och det känns toppen. Bara jag får fixat en sadel så kör vi igång :-)



Hittade den här lilla raringen i soffan... snacka om att ta sig friheter ;-)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0