Blir galen!

Fattar inte att det smyger in så mycket stavfel när jag bloggar från mobilen?! Otroligt frustrerande när jag inte kan gå in och redigera från mobilen utan måste göra det från en dator. Ni får stå ut med stavfel lite till och från... Är samma med bilder, det går ju verkligen inte att lägga in vettiga inlägg med mellanrum mellan bilder. INTE KUL!!
För övrigt har jag kommit igång och springa igen efter förkylningen. Har varit duktig och sprungit 2 ggr denna vecka och det känns görabra! Ska verkligen försöka hålla i detta, känner redan hur brq det är för mig i ridningen och då blir det genast värt det. Whoop Whoop!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0