Exakt 1 månad sedan sist...

Det har gått en månad sedan jag sist uppdaterade här i bloggen. Jag har verkligen inte hunnit då denna månad har överträffat det mesta... Började med tjänsteresa till Tyskland och sen fick Gustaf Virusburen hjärnhinneinflammation och var totalt däckad i 2 veckor när jag fick agera ensamstående förälder till 2 barn, 5 hästar, en sjuk make med alla vardagsbestyr och försöka jobba heltid dessutom. Som grädde på moset var jag ju jätteorolig över Gustaf! Herregud vad jag fick snärja! Har nog aldrig känt mig så otillräcklig någonsin, vad jag än gjorde fick jag göra avkall på något annat. Puh, är glad och tacksam att det är över och Gustaf är frisk igen!







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0