Tävling

Hinner egentligen inte referera tävlingen från i torsdags annat än att jag är nöjd. Hade min plan och höll den, red Ella så rund och fin jag kunde, hade en go känsla och hade kul (Ella lite för kul som brallade loss i LA:1...) och vi fick en rätt slät bedömning i LA:3 (red som ekipage nr 2), en trevlig bedömning i LA:1 där vi låg runt 68% ända tills Ella exploderade och då plockade poängen ifrån. Red fel i båda klasserna (inridningen i LA:3 ska tydligen vara i galopp vilket jag hade missat och avslutningshalten i LA:1 ligger vid X och inte sista bokstaven). Landade på 58% i båda klasserna och det är ju inte så kul men jag skiter lite i det för jag var nöjd med känslan och hur jag fick till ridningen, särskilt i andra klassen. Fick ett par bilder av en kompis som var där och fotade och det var kul. Tycker nog att det ser rätt trevligt ut och att vi är på rätt väg. Får återkomma med mer detaljer vid tillfälle, den här helgen är helt galen och jag skulle verkligen behövt en klon... Hej Hopp! Återkommer med fotona, blogg.se är helt knas just nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0