Prioriteringar och val...

På sista tiden har jag börjat fundera över det här med prioriteringar och val igen. Det var ett tag sedan. Min mentala coach är alltid mycket inne på det och han har ju som alltid en poäng. Det viktigaste är ju att vi mår bra och har det mysigt tillsammans. Just nu får jag erkänna att balansen är inte helt rätt i vågskålen... Jag måste ta en funderare över vad som är viktigt för oss just nu, vore ju bedrövligt om vi lägger krutet på fel saker i sommar! Det viktigaste är ju trots allt familjen och att vi får en mysig sommar tillsammans...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0