Inget är som väntans tider..?

Eller? Personligen tycker jag ju det är roligare när det man väntat på har anlänt och man faktiskt kan njuta utav det. Som ni förstår lyser lilla fölis med sin frånvaro och det är lite segt att vaka, är sjukt trött... Och jag var trött redan innan vi började vaka... Iblanb undrar jag om jag någonsin kommer känna mig utvilad igen?! Jaja, nu är det som det är och det är bara att köra på, för var dag fölis INTE tittar ut, kommer vi närmre och närmre dagen då den faktiskt kommer. Och det är max dryga 20 dagar kvar till man sätter igång. Max 20 dagar och SEN får jag sova ordentligt igen. ;-)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0