Vågar man hoppas?

Kan det vara så väl att våren äntligen är för dörren? Har onekligen varit 2 väldigt våriga dagar iaf. Igår var jag ute på eftermiddagen och fixade hagen (grannarna gräver nytt avlopp och vi hade lånat deras redan uppsatta stolparna som nu ryker) och det var verkligen helt ljuvligt ute. Passade på att släppa ihop mina hästar inför sommarsäsongen och det var utan tvekan det lugnaste ihopsläppet jag någonsin gjort. Har ju varit lite fundersam till en blandad flock men bestämde mig ändå för att prova. Funkar det kommer det underlätta massor för oss med sommarhagen och vi kommer kunna ha en hästledig semester för första gången på 5 år!! Halleluja!! Kommer låta dom gå ett par veckor på bete helt enkelt men i en bra hagen och alla samlade borde det vara lugnt hoppas jag?! Ska iaf bli helt underbart att fåett par mockfria veckor!!-'Var e brudarna?!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0