Utekväll

Hade en riktigt trevlig kväll ute med mamma, väääldigt god mat, gott dricka, trevligt sällskap och bra show!! Hade verkligen inga förväntningar på After Dark och då blev man inte heller besviken. Vissa nummer var briljanta, något lite sådär (hade liiiite svårt för när de manliga, dansarna med sina otroligt muskulösa kroppar kom ut i tajta små kalsoner och röda pumps...) men på det stora hela en riktigt bra och väldigt underhållande show som jag absolut rekommenderar er att se om ni inte redan gjort det. Efter en minst sagt intressant bussresa hem (satt bakom 4st 17-åringa ungdomar som avhandlade sex) var jag helt slut, en annan orkar inte vara uppe efter 12 nuförtiden... Och jag skojar inte om jag säger att jag somnade innan huvudet landat på kudden!! Sussade gott till kl 06:14 när min älskade lilla dotter behagade vakna och om det kan jag bara säga en sak - det är tur att hon är söt! ;-)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0