Kusin/Sysslingträff

Idag har jag haft min syster och 2 kusiner här på fika och lunch, vi tyckte det kunde vara roligt att sammanföra alla kidsen nu när vi börjat yngla av oss ;-). Oj vad kul det var!! På oss 4 kusiner är det 6 barn mellan 5år och 2 månader, såklart var vi tvungna att fotografera raringarna och dom var riktigt duktiga! Satt relativt snällt i soffan allihopa och jag lyckades få en bild där iaf 4 barn tittade snällt in i kameran och endast 2 hade fokus någon annanstans. Såklart var dessa 2 ofokuserade kidsen mina ;-). Albin fick jag muta med chips och Iris ville ju såklart ha det som brorsan mumsade... hahaha... Jag erkänner - är bedrövlig mamma! Oavsett mina talaner som mamma var det jättekul att se hur bra alla barnen lekte och umgicks tillsammans och det var supertrevligt att träffa mina kusiner (och syster såklart)... Vi lunchade tacos (var ju trots allt fredag), fikade min kusins goda bullar och hade allmänt mysigt. Mycket bra dag helt enkelt!
 


Kommentarer
Syrran

En mycket bra dag! :)

2013-03-09 @ 12:29:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0