Dolda talanger?

Jag vet inte varifrån denna egenskap kommer, men Albin tycker om att städa?! Det går knappt en dag utan att han tycker vi ska fixa lite. Idag praktiskt taget beodrade han mig att vi skulle städa för det var så rörigt...
-"Kom igen då mamma, nuuuuu städar vi"...
 
Självklart hjälper ju den lilla prinsen till, annars vetisjutton om jag hade gått med på det ;-). Men det gick kalas, vi har röjt hela nedervåningen och när vi röjt undan i lekrummet gick han och hämtade dammsugaren helt på eget initiativ! Kan en mor annat än nästan spricka av stolthet i en sådan situation?! Min prins!!!
 
           
            
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0