Då var det dags igen...

Sitter i färjekö till Björköfärjan, avfärd om 5 min. Därefter är det 6 min färjetur till Björkö, 150 m bilfärd till parkeringen och sedan dags för nästa färja, destination Grötö. Undra om jag får se Mia denna gång?! Hon kanske är ute och rastar sin hund i kylan ;-)Är faktiskt lite nervös idag, har nog rätt stora förhoppningar på dagens session med tanke på första besöket... Samtidigt vet jag att vi idag kommer hamna på mina föräldrars skilsmässa och det var ingen 'Walk in the park' direkt... Förstår ju att det måste ut men vill helst lägga locket på det kapitlet i min biografi! En sak som är rätt märklig när man åker ut här, man är verkligen en 'utböling'. Öborna stirrar verkligen på en, tänker väl att man är en sån där psykpatient till Frank ;-). Men det får man väl bjuda på då. Blir det samma effekt som förra gången får dom stirra hur mycket dom vill ;-)OHoy!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0