Backspegeln

Tänkte jag skulle kolla lite i backspegeln sedan jag var hos min mentala coach sist, ska dit igen på torsdag och vad har hänt sedan sist egentligen?! Har jag märkt av något? Har det hjälpt mig? Är det värt det? Svaret är ett rungande "JA" på samtliga punkter. Rent hästmässigt så var mina stora funderingar hos Ella och vår relation/kommunikation. Det har ju blivit milsvid bättre!! Jag har ett helt annat tålamod med henne, vilket har lett till att kommunikationen blivit bättre. Självklart bidrar ju nya sadeln men jag tror inte vi hade fått så här bra resultat med bara en pusselbit. Ska bli jätte, jätteintressant att träffa coachen igen och se vad nästa 60 min kan leda till för insikter och utvecklingar! Kan det ens ge lika mycket denna gången eller har jag för höga förhoppningar?!
 
           
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0