Fiorello

Filles utveckling går sakta men säkert framåt och jag skyndar fortfarande långsamt. Han har jobbat väldigt rätt hittills men nu börjar det bli lite jobbigt och han har styvnat till lite, men vi kämpar på. Just nu är jag osäker på om vi kan vara klara till kvaliteten 1 sept men det ger sig. Vill ju att det ska vara en positiv upplevelse och då vill jag inte åka om vi inte är helt klara för uppgiften. Just nu är han dessutom rätt sommarloj min stora bäbishäst och då är det svårt att pressa för mycket. Men han är duktig och det går framåt och det är huvudsaken :-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0