Nystart!

Det har varit en rent ut sagt överjävlig vår med alldeles för mycket att göra och jag har stressat mer än vad som är sunt. Att ha två tjänster samtidigt var ingen bra grej. Sista veckan på jobbet har varit en kamp mot klockan och allt som ska hinnas med innan semestern och sedan jag stängde datorn 19:45 i fredags har jag varit helt urblåst. Som en våt fläck. Hela helgen har jag haft en vidrig huvudvärk och ont i kroppen och jag har aldrig känt mig närmre den berömda väggen... Men nu börjar det sakteliga ordna upp sig. Den här semestern handlar om att bygga upp mig igen, vila och hänga med familjen utan några måsten eller krav. Tackar min lyckliga stjärna att jag hade vett på att vila hästarna för annars hade korthuset rasat!

Idag började jag det stärkande arbetet, visst ser mina nya skor grymt snabba ut?! ;-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0