Boot Camp för Jack

Då var det dags att lämna min svarta lilla köttbulle på utbildning i 2 månader. Målet är kvaliteten i slutet av augusti där han kommer visas under ryttare. Känns fantastiskt bra att han ska vara hos vuxen professionell utbildare! Man ska inte tumma på grundutbildning för en blivande barnponny och jag har enormt förtroende för familjen Börjesson dit han ska. Baksidan av myntet är ju bara min separationsångest när jag behöver lämna iväg min fina ponny...

Tyvärr börjar vi mindre bra, på väg att lämna Jack börjar bilen strula så nu roar vi oss kungligt. ..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0