Vissa dagar...

Ella är rastad och riden och Nu håller jag som bäst på att skritta fram Melrose (jag promenerar bredvid alltså) och känner att jag är lite seg, helt ärligt inte alls ridsugen... Vissa dagar vill man bara vara med familjen och idag är en sådan dag. Misstänker att det hänger mycket ihop med att jag är vansinnigt trött på att rida igång Ella barbacka! Man kan faktiskt ha betydligt roligare än så... Jaja, nu är Mels redo att ridas, är träning imorgon så det är bara att tagga upp. Mels sista träning innan hon ska fokusera på att bli tjock så jag hoppas vi får ett bra avslut. Nu rida!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0