Vill inte verka otacksam!

Jag fick en uppenbarelse idag när jag var ute i det fina vädret och promenerade med Melsan: - jag vet att jag har gnällt att 2012 var ett skitår ridmässigt men det är ju inte helt sant. Den lilla stund Ella funkade tog vi ju faktiskt en placering i LA och både Melrose och Fille har ju varit superduktiga! För att inte tala om Jack!!! Hans prestation under hösten kan man ju knappast gnälla på ;-). Och sedan tog ju sig Melrose på första försöket med en superfin hingst... Så visst, även om jag önskar jag hade fått rida Ella mer kan jag ju inte gnälla på vare sig den ridningen jag faktiskt fick eller att det var ett hästmässigt skitår... Sedan hände ju inget så allvarligt att jag inte fick behålla mina hästar, nog för att en ryggskada och skada på tungan är tråkigt som f-n men det är ju förhoppningsvis något som tiden fixar och sedan är det ju bara att köra på igen. Så med närmare eftertanke måste jag säga att 2012 var ett rätt bra år ändå!! :-). Snart kommer förhoppningsvis Ellas nya sadel och SJÄLVKLART kommer den ligga som en smäck och då kör vi så det ryker!!! Tills dess får jag nöja mig med gamla ridbilder på min älskade häst (som i och med nyår nu fyller 10 år)!!!! Ser också att jag hade 8,5 antal kilo mindre att kuska runt på - och DET ska jag verkligen göra något åt!! ;-)
 
           
                         


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0