Sanering och kafferep

Stackars Fille har lite problem med sin mage och det har inte varit särskilt lyckat nu när det varit 15 minus... Vi snackar dreadlocks, djupfrysta dreadlocks av modell 'inte-alls-mysigt'... så kanske ni kan lista ut det och jag behöver inte gå in mer på det... Hur som helst, idag var det inte djupfruset i svansen och på bakbenen längre (men precis lika ofräscht ändå) men idag kunde jag iaf sanera! Tog 45 min att få honom ok igen - men då behöver jag nog fixa lite till imorgon ändå! Nu ska jag inte älta det... Passade på att fixa travarmanen också så nu är han presentabel igen ;-). Men ok vad han älskar när man pysslar med honom, stod och slumrade nästan hela tiden sötnosen ;-)Väl klar med Fille var det dags att leka skrittamaskin och idag kom jag på snilleblixten att jag kan ju gå med båda damerna när jag ändå bara knallar runt i paddocken! Fattar inte att jag inte tänkt på det tidigare?! Blev iaf 45 min skritt med en dam i vardera hand och vi hade riktigt trevlig, hade värsta kafferepet ute i paddocken ;-)... Things you do...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0